"Help, I need some one to help mee...."
Oletko kuin Beatles mutta SOME'n kanssa?
SOMEn kanssa touhutessa voi tulla virheitä, kirjoittelet mutta kukaan ei ole kiinnostunut lukemaan kuullostaako tutulta?
Jeff Bulla kirjoittelee blogissaan neuvoja, miten otsikolla voi vaikuttaa ja kuinka vähän on mahdollisuuksia vakuuttaa lukija, jos asia on väärin otsikoitu, ei edes jakseta klikata jne
Itselläni on vasta osaamistaso -1 , joten tokkopa tätä kukaan tosissaan lukee :-)
Sitten toinen lähestymö, eli intohimoja herättävä FB, sielläkin joku tekee pyyttetöntä tai ei, markkinointi materiaalia, jonka tarkoituksena on helpottaa meitä saamaan enemmän irti FB somesta , FacebookAds/FB_PagesGuide_US.pdf
Tässä oli vain pari mallia miten asioita tehdään, eli julkaistaan yleishyödyllistä ohjetta, jotta kaikki hyötyisivät, varmasti on SOMEn ideologian mukaista; raaputa sinä mun selkää niin minä...
Mitkä on tämmöisen toiminnan uhat? No tietysti jos kaikki ohjeistus on "oma tekemää" niin silloin kriittisyys kärsii. Eri näkökulmia ei tarjota vaan väritetään oma maailma ainakin parhaaksi, jollei täydelliseksi, business is business, kuitenkin tääälläkin rehellisyyden pitäisi periä,muutakin kuin velat. Toivotaaan että (puoli)ammattimaiset julkaisijatkin tekevät työnsä hyvin ja kertovat vertailuissa ne kipeätkohdatkin ja auttavat ihmisiä&yrityksiä löytämään itsellensä parhaat SOMEt.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti