torstai 13. syyskuuta 2012

SOME; APUA löytyy jos tahdot niin

"Help, I need some one to help mee...." Oletko kuin Beatles mutta SOME'n kanssa?





SOMEn kanssa touhutessa voi tulla virheitä, kirjoittelet  mutta kukaan ei ole kiinnostunut lukemaan kuullostaako tutulta?

Jeff Bulla  kirjoittelee blogissaan neuvoja, miten otsikolla voi vaikuttaa ja kuinka vähän on mahdollisuuksia vakuuttaa lukija, jos asia on väärin otsikoitu, ei edes jakseta klikata jne

Itselläni on vasta osaamistaso -1 , joten tokkopa tätä kukaan tosissaan lukee :-)

Sitten toinen  lähestymö, eli  intohimoja herättävä FB, sielläkin joku tekee pyyttetöntä tai ei, markkinointi materiaalia, jonka tarkoituksena on helpottaa meitä saamaan enemmän irti FB somesta ,  FacebookAds/FB_PagesGuide_US.pdf

Tässä oli vain pari mallia miten asioita  tehdään, eli  julkaistaan yleishyödyllistä ohjetta, jotta  kaikki hyötyisivät, varmasti on SOMEn ideologian mukaista; raaputa sinä mun selkää niin minä...

Mitkä on tämmöisen toiminnan uhat? No tietysti jos kaikki ohjeistus on "oma tekemää" niin silloin  kriittisyys kärsii. Eri näkökulmia ei tarjota vaan väritetään oma maailma ainakin parhaaksi, jollei täydelliseksi, business is business, kuitenkin tääälläkin rehellisyyden pitäisi periä,muutakin kuin velat. Toivotaaan  että (puoli)ammattimaiset julkaisijatkin tekevät työnsä hyvin ja kertovat  vertailuissa ne kipeätkohdatkin ja auttavat ihmisiä&yrityksiä löytämään itsellensä parhaat SOMEt.


Ei kommentteja: